Szkicowy plan działań w okresie przejmowania nieruchomości
W pierwszej kolejności dopełniamy niezbędnych formalności. Uzgadniamy szczegóły współpracy ze Zleceniodawcą i podpisujemy umowę, a następnie przekazujemy informację o nowym administratorze wszystkim właścicielom i użytkownikom lokali.
Na dalszym etapie dokonujemy szczegółowego przeglądu nieruchomości oraz weryfikujemy dokumentację dotyczącą obiektu. Na tej podstawie opracowujemy plan gospodarczy, w którym uwzględniamy też ewentualne niezbędne prace naprawcze. Wówczas przejmujemy wszystkie obowiązki na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego i przechodzimy do realizacji ustalonego zakresu usług.
W celu realizacji niniejszej oferty proponujemy następujący harmonogram działań:
- Uzgodnienie szczegółów współpracy i negocjacje warunków umowy.
- Podpisanie umowy o administrowanie nieruchomością.
- Podanie pełnej informacji wszystkim właścicielom lokali n/t nowego administratora.
- Wykonanie przez Condominium Sp. z o.o. szczegółowego przeglądu nieruchomości.
- Stworzenie przez Condominium Sp. z o.o. wstępnego planu gospodarczego na okres do zakończenia roku kalendarzowego(w oparciu o już istniejące prowizorium oraz niezbędne potrzeby remontowe i eksploatacyjne).
- Przejęcie obowiązków przez poszczególne komórki administratora na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego (dotyczy w szczególności: dokumentacji technicznej; administracyjnej, wspólnotowej i rachunkowej).
- Organizowanie dyżurów i warunków bieżącej współpracy osób bezpośrednio obsługujących nieruchomość.
Weryfikacja zawartych przez Wspólnotę umów z dostawcami a także na wynajem powierzchni wspólnej.
Powyższa treść nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów KC.